NAJWAŻNIEJSZE AKTUALNOŚCI
- Opublikowano: 23 wrzesień 2020
- Utworzono: 23 wrzesień 2020
Deklaracja dostępności ZIT BTOF
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne BTOF zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej ZIT BTOF.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- 1. Część podlinkowanych stron i dokumentów otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie przeglądarki nie informując o tym użytkownika.
- 2. Może się zdarzyć, że część podlinkowanych dokumentów nie będzie zawierała informacji o ich formacie.
- 3. Na stronie znajdują się poruszające elementy, których nie można zatrzymać bez użycia myszki – logotypy gmin BTOF.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Michał Król.
- E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Telefon: 52 58 59 446
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Urząd Miasta Bydgoszczy
- Adres: ul. Jezuicka 1
- E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Telefon: 52 58 58 913
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli.
Wejście od ul. Jagiellońskiej – bez utrudnień. Na parterze znajduje się sekretariat Biura oraz sala konferencyjna, w której mogą się odbywać spotkania z osobami niepełnosprawnymi. W budynku nie ma windy, na I piętro prowadzą wyłącznie schody, jednak wszelkie sprawy można załatwić z poziomu parteru budynku.
- Dostępność korytarzy, schodów i wind.
W budynku nie ma windy, na I piętro prowadzą wyłącznie schody, jednak wszelkie sprawy można załatwić z poziomu parteru budynku. Pracownicy z piętra mogą zejść na salę konferencyjną i tam udzielić informacji.
- Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.
Brak.
- Umiejscowienie ilość i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych.
Za budynkiem znajduje się duży parking, z dwoma oznaczonymi miejscami parkingowymi dla osób niepełnosprawnych oraz dużą liczbą miejsc pozostających do dyspozycji dla wszystkich petentów.
- Prawo wstępu z psem asystującym (utrudnienia i ograniczenia).
Nie ma ograniczeń.
- Inne informacje
Toaleta na parterze jest dostosowana dla osób niepełnosprawnych na wózku (umywalka wraz z WC).
W siedzibie podmiotu nie ma zapewnionego tłumacza migowego.
Portal jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2014 – 2020.